wtorek, 21 kwietnia 2015

CEDROWE MYDŁO I DROŻDŻOWA MASKA DO WŁOSÓW - RECEPTURY BABUSZKI AGAFII

Mam dla Was dzisiaj recenzję dwóch wspaniałych produktów do włosów a mianowicie Cedrowego Mydła i Drożdżowej Maski do włosów Receptury Babuszki Agafii. Mam dla Was również rabat, znajdziecie go na końcu posta.
Cedrowym mydłem zachwyciłam się już od pierwszego otwarcia opakowania kiedy w powietrze uniósł się cudowny delikatny zapach lasu, zachwyt nad maską przyszedł troszkę później ;-) Ale do wszystkiego dojdziemy po kolei. W blogosferze o nich głośno więc większości z Was są już pewnie dobrze znane ale jeśli ktoś jeszcze o nich nie słyszał, bądź chce dowiedzieć się jaka jest moja opinia to zapraszam do dalszej części postu.


Nigdy wcześniej nie stosowałam do mycia włosów mydeł choć słyszałam o nich wiele dobrego. Początkowo miałam pewne obawy, były one jednak niepotrzebne...


CENA: Niesamowicie niska w porównaniu do jakości i wielkości (300 ml) produktu - 17 zł.

Konsystencja i wydajność: mydło jest dość gęste, dzięki czemu dobrze się go nabiera i nie spływa z włosów, idealnie się pieni dlatego też niewielka ilość wystarcza na umycie całych włosów. Dobrze jest najpierw spienić je w dłoniach, a następnie nałożyć na włosy.

Zapach: dla mnie bardzo ważny aspekt, lubię jak produkty ładnie pachną i tak jak pisałam wcześniej dla mnie zapach tego mydła to delikatny, świeży leśny zapach z domieszką ziół.

Opakowanie: duże, pojemne plastikowe, jak dla tego mydła myślę, że są w sam raz, produkt dobrze się z niego wydobywa.

Skład: bardzo ciekawy, sami oceńcie poniżej :-)

INCI: Aqua, Pinus Sibirica Oil (Siberian cedar oil), Sorbitol, Sodium Cocoyl Isethionate, Sodium Methyl Cocoyl Taurate, Stearic Acid, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Empetrum Sibiricum Extract (extract shiksha Baikal), Juniperus Oxycedrus Extract (extract of red juniper), Organic Arnica Montana oil (organic arnica oil), Saponaria Officinalis Extract (soap root extract), Pinus Sylvestris Tar (pine sap), Cedrus Deodara Oil (essential oil of cedar), Guaiacum Officinale Balm, Caramel, Chlorophylin Copper Complex, Benzyl Alcohol, Sorbic Acid, Benzoic Acid.

I jeszcze kilka słów ze strony sklepu BIOEMA:
 
Mydło CEDROWE nasycone korzystnymi właściwościami ziół i olejków, kompleksowo troszczy się o zachowanie młodości włosów i ciała.

Olejek syberyjskiego cedru – źródło witamin i minerałów, aktywnie regeneruje uszkodzoną strukturę włosów, chroni je przed promieniami UV.

Ekstrakt z szyszki bajkalskiej zawiera flawonoidy, przyczynia się do odżywiania skóry głowy i wzmocnienia cebulek włosowych.

Żywica Sosnowa dzięki wysokiej zawartości olejków eterycznych, wzmacnia właściwości ochronne skóry.

Jagody czerwonego jałowca bogate są w kwasy organiczne, odżywiają i nawilżają.

Organiczny olej Arniki zawiera garbniki i witaminę C, zapobiega pojawieniu się łupieżu i wypadaniu włosów.

Korzeń mydlnicy lekarskiej – naturalny składnik myjący.


Działanie: świetnie domywa włosy z wszelkich zanieczyszczeń, pozostają dłużej świeże, są również bardziej sypkie. Wydaje mi się, że dzięki niemu pięknie się błyszczą, są miękkie w dotyku, wygładzone, nie plączą się się tak mocno, a moje włosy mają do tego tendencję. Absolutnie nie podrażnia skóry głowy, w moim przypadku to bardzo ważne gdyż moja skóra głowy jest bardzo wrażliwa i gdy nie polubi jakiegoś produktu zaczyna swędzieć, w tedy już wiem że z danym produktem się nie polubimy. Po tym produkcie włosy są nawilżone - wstępuje w nie życie! Moja wymagająca skóra głowy doznała w końcu ukojenia i prawie całkowicie się uspokoiła :-) Włosy się wzmocnił i wyglądają zdrowiej - a przy mojej rozjaśnianej czuprynie to naprawdę duży sukces! 
Do tego sukcesu przyczyniła się też najwyraźniej Drożdżowa maska ale o niej już za chwilę poniżej :-)



Myślę, że uzależniłam się od tego Cedrowego mydła i już na stałe zagości w mojej łazience. Wspomnę też o tym, że tego mydła można z powodzeniem używać do mycia ciała :-) 

Kolejnym cudownym produktem, który polubiły moje włosy jest Drożdżowa Maska na porost włosów. 

Cena: jeszcze niższa niż cena mydła przy tej samej wielkości (300 ml) - 15 zł

Konsystencja i wydajność: jest dość lejąca, trochę jak rozwodniony budyń przez co trochę gorzej się ją nabiera i nakłada gdyż przelatuje przez palce. Ale to nie jest jakaś wielka tragedia. Mimo to jest wydajna.

Zapach: hmm... no co kto lubi - taki trochę budyniowy z przewagą ciasteczkowego, dla mnie zbyt mdły i męczący. Jendak da się go znieść.

Opakowanie: tak jak w przypadku mydła - duże, pojemne, plastikowe.

Skład: dość wartościowy :-)

INCI: Aqua with infusions of: Yeast Extract, Betula Alba Juice; enriched by extracts: Inula Helenium Extract, Arctostaphylos Uva Ursi Extract, Silybum Marianum Extract, Cetrimonium Chloride, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Guar Gum; cold pressed oils: Triticum Vulgare Germ Oil, Ribes Aureum Seed Oil, Pinus Sibirica Cone Oil, Rosa Canina Friut Oil, Ascorbic Acid, Panthenol, Glucosamine, Citric Acid, Parfum, Benzoic Acid,  Sorbic Acid.

Kilka słów od producenta:

Piwne drożdże to naturalne źródło pełnowartościowego białka, witamin i mikroelementów, które wnikając w strukturę włosów, wzmacniają przemianę materii, przyśpieszając ich wzrost. 

Olej z kiełków pszenicy wykazuje działanie regenerujące, hamuje wypadanie włosów.


Działanie: co do porostu włosów to sama nie wiem... Może faktycznie coś w tym jest... Od dłuższego czasu moje końcówki strasznie się kruszyły, to wina prostownicy ale jakoś nie potrafię się z nią "rozwieść" na stałe, od czasu do czasu po nią sięgam, myślę,  że ta maska troszkę im pomogła przez co zyskały na długości. Co do wypadania włosów nie mam z tym problemu więc w tej kwestii się nie wypowiem, ale po masce nie zauważyłam również żeby coś w tej kwestii zmieniło się na gorsze. Maska nie podrażnia skóry głowy ale wolę ją jednak nakładać od połowy długości, daje w tedy lepszy efekt. Nie obciąża włosów, ułatwia rozczesywanie, włosy stają się lejące, wygładzone, lekkie i miękkie. Włosy po tej masce są naprawdę bardzo przyjemne. Będę jej używać nadal.

Podsumowując: oba produkty są bardzo godne polecenia, w moim odczuciu to jedne z lepszych produktów do włosów. Będę kontynuować ich używanie bo się bardzo polubiliśmy! Dawno nie znalazłam czegoś tak dobrego do włosów co by mi podpasowało - było lekkie, nie obciążało włosów, a co najważniejsze miało bardzo dobry skład. Na pewno chętnie wypróbuje też inne rodzaje tych masek i mydeł bo strasznie mnie kuszą :-)

Jeśli macie ochotę wypróbować te produkty to zachęcam Was do odwiedzenia strony BIOEMA. Znajdziecie tam również inne naturalne produkty do włosów, twarzy i ciała. 
Mam dla Was również rabat! Do 30.04.2015r. wpiszcie tylko w koszyku AKADEMIA.PIEKNA i rabat naliczy się od całości zamówienia :-)



 Do następnego  :-)



6 komentarzy:

  1. mam tę maskę do włosów i jest całkiem fajna, jednak na razie przerzuciłam się na coś innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maskę drożdżową też mam zamiar wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  3. mam maskę drożdzową , ale jeszcze jej nie używałam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. To mydło by mi się przydało :) zwłaszcza po olejowaniu włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zainteresowało mnie mydło. Nie używałam do tej pory takiego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o tych maskach. Na razie stosuję Hair Expert Mask od New Anna. Miałaś ją może? Z olejem makadamia i lnianym. Fajnie nawilża i regeneruje włosy. No i ma wygodne opakowanie z pompką.

    OdpowiedzUsuń

***********************************************************************************************

KOMENTARZ POJAWI SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ MODERATORA

Z góry dziękuję za wszystkie komentarze, są motywacja do dalszej pracy! ;-)

Nie musicie zostawiać linków do Waszych blogów w komentarzach. Sama często odwiedzam komentujących.

Na Wasze pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej!

Pozdrawiam ;-)
Milena

***********************************************************************************************

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...