środa, 23 kwietnia 2014

*** Makijaż paletką Sleek Au Naturel ***

Ciemniejszy, brązowy, uniwersalny makijaż na każdą okazję wykonany paletką Sleek Au Naturel.
Więcej o paletce w poście TUTAJ
Według mnie każdy w swoich zbiorach powinien mieć taką jedną paletkę z neutralnymi kolorami.
Jeśli macie ochotę zobaczyć jak go wykonać to zapraszam :-)


A więc zaczynamy:

Na całą powiekę nakładamy bazę pod cienie. W zewnętrznym kąciku nakładamy cień Bark i rozcieramy.








Na środek powieki nakładamy cień Conker i łączymy z poprzednim.







W wewnętrznym kąciku nanosimy kolor Taupe.










W wewnętrznym kąciku dolnej powieki również nakładamy cień Taupe, a na reszcie Mineral Earth. Załamanie górnej powieki rozcieramy jeszcze lekko kolorem Nubuck. Na linie wodna nakładamy cielistą kredkę, rzęsy tuszujemy i opcjonalnie przyklejamy sztuczne.






I oto efekt końcowy! :-)



Lista użytych kosmetyków:

Oczy:
- baza pod cienie Kobo
- paletka cieni Sleek Au Naturel (www.kosmetykomania.pl)
- cielista kredka My Secret
- tusz Max Factor 2000 Calorie
- rzęsy Inter Vion
- klej do rzęs Duo

Brwi:
- cień w kremie 40 Permanent Taupe Color Tattoo Maybelline

Twarz:
- podkład 150 Buff Color Stay Revlon
- puder sypki  Loose Powder no 03 Transparent Pierre Rene
- bronzer Kobo
- róż 2 Celia
- rozświetlacz Mary - Lou Manizer The Balm

Usta:
- błyszczyk Infinite Shine 040 Like A Nude  Catrice



Przypominam o rozdaniu :-)






 Pozdrawiam ;-)

13 komentarzy:

  1. Piękny makijaż,bardzo się z niego cieszę,bo używam tylko neutralnych barw i jest to dla mnie bardzo inspirujące
    postaram się go również zrobić na sobie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś prześwietna! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny :) :) Jak również inne makijaże w Twoim wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne instrukcje! Łatwo idzie się wszystkiego nauczyć :) Śliczny jest ten makijaż!

    http://dawidkwiatkowski-opowiadanie.blogspot.com/2014/04/14-rozdzia-planujac-przyszosc.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny makijaż, bardzo mi się podoba. Spróbuję go odwzorować u siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny :) Mam tą paletkę i może wyczaruje coś podobnego :)
    Zapraszam do mnie http://kassfit.bloog.pl, będzie mi miło, jeżeli coś doradzisz/skomentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem po prostu zakochana w tej paletce, kolory są bardzo w moim guście i piękne makijaże wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny! Mam Au Natural i często używam, ale taki ładny makijaż mi nie wyszedł jeszcze...

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie <3 Idealny na wiele okazji, po prostu wydobywa piękno! świetnie prezentują się te rzęsy!

    OdpowiedzUsuń
  10. piekny delikatny makijaz, slicznie w nim wygladasz;)

    OdpowiedzUsuń

***********************************************************************************************

KOMENTARZ POJAWI SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ MODERATORA

Z góry dziękuję za wszystkie komentarze, są motywacja do dalszej pracy! ;-)

Nie musicie zostawiać linków do Waszych blogów w komentarzach. Sama często odwiedzam komentujących.

Na Wasze pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej!

Pozdrawiam ;-)
Milena

***********************************************************************************************

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...