niedziela, 26 stycznia 2014

*** Bielenda Pharm - Trądzik - Antybakteryjna Emulsja Oczyszczająca ***

Hej Dziewczyny! ;-)

Chcę Wam dzisiaj zaprezentować idealny produkt z Bielendy Pharm z serii Trądzik. Jest to cudowna Antybakteryjna Emulsja Oczyszczająca Twarz Dekolt Plecy.


Dawno mnie tak nie zachwycił żaden produkt do oczyszczania twarzy!
Przeznaczony jest do skóry mieszanej, tłustej, łojotokowej narażonej na powstanie zmian trądzikowych i zaskórników, do skóry błyszczącej i podrażnionej oraz z zatkanymi i rozszerzonymi porami.


Według mnie emulsja ta posiada same plusy no może jedynym minusem jest to, że z opakowania źle się korzysta - lepsza byłaby pompka.

- Pachnie przecudownie! ♥
- Dokładnie zmywa makijaż przy czym jest delikatna, koi skórę i łagodzi podrażnienia!
- Nie powoduje uczucia ściągnięcia!
- Jest aksamitna w dotyku!
- Przetłuszczanie przy dłuższym stosowaniu zostaje zmniejszone, skóra widocznie się oczyszcza!
- Działa antybakteryjnie i przeciwzapalnie przez co zmiany się goją i wygląd cery ulega znacznej poprawie!



Po umyciu skóra jest świeża, przyjemna i miła w dotyku, dobrze nawilżona i promienna. ZERO uczucia ściągnięcia i wysuszenia! Pory są zmniejszone!

Pojemność:  150 g
Cena: ok. 14 zł


Miałyście okazję wypróbować? Jak Wam się sprawdziła? A może polecacie inne równie dobre tego typu produkty? ;-)

Do następnego! :-)




10 komentarzy:

  1. Widzę, że byłaby idealna do mojej cery, nawet zaskoczyła mnie niska cena. Gdzie można ją kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można ją dostać w drogeriach, swoją kupiłam w Drogerii Laboo ;-)

      Usuń
  2. Nie miałam okazji wypróbować ale widzę że to coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obecnie używam kasztanowej, ogólnie emulsje do twarzy z Bielendy bardzo lubię :) Tej antybakteryjnej nie stosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam, że Bielenda ma taką serię! Dziękuję Ci Kobieto, teraz muszę tego szukać, bo wydaje się, że to produkt stworzony dla takiego tłuścioszka jak ja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście jestem z tej emulsji strasznie zadowolona! ;-)

      Usuń
  5. Będę musiała w takim razie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No proszę - nigdy nie zwróciłam uwagi na ten kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jej jeszcze , ale będę musiała ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda na ciekawy produkt, od takich kosmetyków ostatnim czego oczekuje to uczucie ściągnięcia i przymusowe stosowanie kremu nawilżającego po :)

    OdpowiedzUsuń

***********************************************************************************************

KOMENTARZ POJAWI SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ MODERATORA

Z góry dziękuję za wszystkie komentarze, są motywacja do dalszej pracy! ;-)

Nie musicie zostawiać linków do Waszych blogów w komentarzach. Sama często odwiedzam komentujących.

Na Wasze pytania postaram się odpowiedzieć jak najszybciej!

Pozdrawiam ;-)
Milena

***********************************************************************************************

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...